maandag 1 november 2010

Bijna jarig



Aanstaande vrijdag is mijn man jarig.
Vandaar deze jarige layout.
hij wordt 45 jaar.
Ik moet altijd even slikken bij deze leeftijd(en dat zal de rest van het jaar wel duren tot hij 46 wordt)
Mijn zwager(zijn broer)en mijn vader zijn overleden op hun 45e...slik

Maar goed,we proberen daar niet stil bij te blijven staan(wat best moeilijk is)
en vieren zijn verjaardag aanstaande zaterdag met kadootjes en taart.
de kadootjes hebben Iris en ik vrijdagavond al gekocht en liggen hem nu dus de hele week vanaf de kast stralend aan te kijken:)

en toch...45!!!...brrr

6 opmerkingen:

  1. He getsie! Dat geeft toch een beetje een nare bijsmaak aan het jarig-zijn. Toch alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan heeft zo'n mooie leeftijd toch opeens een naar tintje hè. Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten...
    Leuk dat je samen met Iris alvast kadootjes hebt gekocht :-)

    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar kun je inderdaad maar beter niet aan denken !

    xxx Ramona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja en zo wisselen vreugde en verdriet zich af...maar jou kennende maak je er samen met Iris er vast een gezellige verjaardag van!
    En wat een hoop taarten heb je al gebakken zeg! ;- p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Logisch hoor Petra!
    Zo zal het jaar 2009 altijd een jaar van grote tegenstellingen voor mij zijn: onze dochter getrouwd en mijn man invalide geworden.....op z'n 55ste.... en 4 maanden daarna mijn moeder overleden....
    Het leven kent hoogtepunten en dieptepunten en als een dierbare overlijdt, in jouw geval een zwager en vader, zet dat een stempel op je leven en zal 'die leeftijd' altijd verbonden zijn aan die nare dingen. Toch hoop ik dat de scherpe kantjes er eens voor je zullen afgaan en dat je a.s. vrijdag gewoon gezellig de verjaardag van je man kunt vieren.
    Groetjes, Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel begrijpelijk hoor! Ik hoop voor jullie dat het jaar snel voor bij zal gaan.

    Zo is het voor mij de 10de een rare dag. Dan is mijn vriend jarig. Maar dan zou het ook de verjaardag van mijn vader zijn. Maar hij is begin dit jaar overleden. Voor mij mag die dag ook snel voorbij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...