dinsdag 2 november 2010

Marjan van den Berg-Die Sanne

Vorig jaar zomer vertelde ik
(op mijn oude log)
dat ik mailcontact had/heb met Marjan van den Berg
(de schrijfster van de boeken van Sanne en de columns in Margriet)
toen vroeg ze aan MIJ!!
of ik een titel voor haar nieuwste boek
(nummer 10)
dat ze toen nog aan het schrijven was en in het najaar van 2010 uit zou komen wilde bedenken
ze had me gezegd dat mocht mijn titel de titel van haar nieuwe boek worden dat ze me het boek zodra hij uit zou komen toe zou sturen en...
Inmiddels is het najaar 2010 en zie hier....







8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk joh!
    Ik vind die boeken van Sanne ook geweldig om te lezen en dit is wel een heel bijzonder exemplaar. Veel leesplezier.

    Een fijne dinsdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai, ha wat leul, ze was je dus neit vergeten. Ik ken die boeken niet .. zal eens kijken.

    leuk joh.

    groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super joh dat ze jouw titel heeft gekozen! Ik ken de boeken verder niet maar het is toch leuk om zo genoemd te worden!
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super!! Ik ken de boeken niet, maar ga zoeken op internet. Fijn voor op de e-reader.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, kijk dat is nog eens een hele eer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk joh! Een beetje je eigen boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo hee...dat is pas leuk!! Wat een eer om een boek van haar te krijgen!! Veel plezier ermee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zeg!
    Daar mag je met recht trots op zijn.

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...