donderdag 14 oktober 2010

Nieuwe voetjes


Daar liggen ze dan in de grijze container.....mijn oude voeten
Ik heb ze nog even gedag gezegd na al die jaren (on)trouwe dienst
Want ooo wat was ik ze zat zeg!
Ik had al tijden last van zere voeten door eeltpitten(getsie vieswoord zeg)
Ik kon al tijden niet normaal meer lopen en zèker niet op van die leuke schoenen met hakken...
ik liep mank en vloog tegen de muren op van de pijn
mijn voeten waren al tijden toe aan een pedicurebehandeling
En nu moest het er maar eens van komen!
Ik pakte mijn mobiel en belde het voor mij zò bekende nummer....
zou jij pleasee mijn voetjes onder handen willen nemen want ik hou het niet meer uit....
De daarop volgende dagen is het uren en uren frunniken(en zweten want wat mijn voeten aangaat ben ik een watje)
en nu...:)
Ik heb nieuwe voetjes!!
ik kan weer lopen,dansen,springen!!
En dat allemaal dankzij mijn enigste eigen pedicure:)

wie die pedicure is??


Mijn man:)

(gisteren meteen leuke stappers Image and video hosting by TinyPicMET hakken gekocht:)

7 opmerkingen:

  1. Kijk, dat is nog eens boffen zo'n man.

    En die laarzen zijn helemaal te gek, ik wou dat ik daar op lopen kon zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal dat een verademing zijn. Weer rond kunnen lopen zonder pijn. Fijn dat je man dat allemaal kan.. En leuk dat je meteen nieuwe laarzen hebt gekocht :-)

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koesteren zo'n man, wees eer zuinig op Petra!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooo lekker... geef mij ook zo;n man hahaha !!
    Leuke laarsjes !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meid...dat je het dan nog zolang hebt volgehouden? Maar goed, je bent er nu van af...enne als je man nog tijd over heeft, stuur 'm dan eens deze kant op want dat mag hij bij mij ook wel doen! ;)

    Heb een fijn weekend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus je man mag eerst een halve dag eelt schrappen, en dan kost het hem nog een paar laarzen ook?
    Wij mannen hebben het zwaar.

    Goed weekend en groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...