zaterdag 16 oktober 2010

Kerst!?!

Vanmiddag waren we bij Intratuin voor een nieuwe poortdeur voor in de tuin want die we hadden was helemaal kapot....het hout was rot waardoor de deur bijna uit elkaar viel(we handig naar de mileustraat brengen zo'n bijna kapotte deur maar daar gaat het helemaal niet over nu...ik heb deze log geen kerst genoemd om het over de poortdeur te hebben.De poortdeur die we uiteindelijk bij Karwei hebben gekocht...zucht ik dwaal weer af...

de kerst....brr ik ril al bij het woord alleen al.
We kwamen binnen bij Intratuin en waar we ook keken...KERST!
Ik persoonlijk heb het niet op kerst van mij mag jet overgeslagen worden maar hoe zit het met jou...
ben jij een echte kerstlover?


10 opmerkingen:

  1. Kerst?
    Laten we eerst nog even sinterklaas vieren enneeeh het is pas oktober hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toevallig was ik vorige week bij het tuincentrum voor bolchrysanten. Maar de helft van het tuincentrum was afgesloten door de kerstshow die er opgebouwd wordt. Veel en veel te vroeg ligt dat spul allemaal in de winkels. Tegen de tijd dat het eenmaal kerst is ben ik het kerstgedoe al weer helemaal zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ JAGER Vertel dat de winkels maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind kerst erg gezellig, gezellig samen zijn met goeie vrienden of familie, lekker eten en gewoon lekker samen zijn heerlijk.
    Nee kerst mag van mij absoluut niet overgeslagen worden.

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben een echte kerstlover. Ik ben op 1 oktober al naar een kerstshow in Culemborg geweest, was erg leuk en uiteraard veel spulletjes gekocht haha !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ligt eraan met welke intentie je Kerst viert. Voor mij is het de geboortedag van de Here Jezus, mijn Verlosser. Ik heb een hekel aan al het overdreven 'kerstgedoe' met nog mooiere kerstversiering en nog meer uitbundig eten......bah, dat mag van mij meteen geschrapt worden. Waar gáát het nou eigenlijk om met Kerst? Juist ja, om de geboorte van Jezus en dat heeft niets te maken met je volstouwen met allerlei overdadig voedsel...... Wel fijn om met familie bij elkaar te zijn en bovendien is mijn zoon jarig op 1ste kerstdag, dus we hebben dan ook altijd een verjaardag te vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind kerst altijd wel gezellig maar de kou erom heen vind ik maar niks. Daarom gaan we lekker naar de zon met de kerst, 3 weken fuertaventura, heerlijk. Wel de laatste keer voorlopig want in januari begin ik de winkel. Dus dat wordt extra genieten :)
    Ik koop wel altijd kerstspullen, want het is wel gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kerst overslaan? Ik zal het je sterker vertellen: ik ben dan jarig! Gezellig joh...

    Groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Prlwytskovsky hahaha zal ik je nog iets vertellen??ik ben de dag voor kerst jarig hahahah leuk he:/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hou juist enorm van kerst :) Maar het is nu idd nog een beetje vroeg voor de kerstspullen. Ik zag ze ook al liggen in het tuincentrum

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...