maandag 11 oktober 2010

De druppel & UPDATE!!


Afgelopen vrijdag was hij daar dan...de bekende druppel die de emmer deed overlopen.
Buum leverde ons wèèr èèn van zijn achterlijke streken en mijn man is er op af gegaan.
Buum vertelde dat hij zijn streek heeft geleverd omdat wij met de andere buren stonden te praten(wat niet mag van hem)
Mijn man werd witheet...buum wilde de voordeur dichtdoen,mijn man duwde hem open en buum duwde terug.
Mijn man heeft door de brievenbus geschreeuwd dat als buum nog èèn keer met zijn klauwen aan onze auto komt hij hem weet te vinden.
We hebben de politie gebeld om wèèr aangifte te doen..de politie vertelde dat buum net voorons ook al had gebeld..hij zal hebben gebeld voor bedreiging...tja.. de dader voelt zich het slachtoffer.
de politie is langs gekomen...eerst hier..we hebben hem alles verteld van de afgelopen 7 jaar wat er allemaal is voorgevallen...we hebben hem de foto's,aangiftes en rekeninghen laten zien
Daarna is hij naar buum gegaan...wat daar gezegd is?geen idee..vanmiddag komt de politie weer langs ik ben benieuwd wat hij te melden heeft.

*UPDATE*
De politie is toch je beste vriend...zeggen ze!
nou nop!
De beste meneer agent is NIET geweest:(
En hier moet ik me nu nog veilig voelen in dit waardeloze nederland met dit waardeloze rechtssysteem?


16 opmerkingen:

  1. Maar Petra toch.....wat een ellende allemaal. Ik hoop dat de politie nu echt gaat ingrijpen en dat die afschuwelijke buurman jullie nu eindelijk eens met rust laat. Heel veel sterkte ermee hoor en kop op, laat je niet klein krijgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh Petera ik hoop dat er nu echt eens iets gedaan wordt door de politie. Want dit kan toch niet.

    En wat kinderachtig van hem om zelf de politie te gaan bellen. Ik hoop echt dat je vanmiddag wat meer hulp van ze kunt verwachten. Ik ga duimen voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend allemaal zeg, maar dit was een keer te verwachten..bom is gebarsten..heel vervelend, maar wie weet levert het nog wat op...afwachten dan maar!
    Ik wens je sterkte hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend allemaal zeg, bah!
    Ik hoop dat deze onzin snel ophoud en dat jullie weer met plezier kunnen wonen.
    En anders hoop ik dat jullie snel een ander huis krijgen toegewezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is dit nu de politie, die het recht moet handhaven??? Ik duim voor een beter leven voor jullie. Wat een etterstraal zeg ..... ooeeehwww..

    Sterkte en groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Arme schat. Dit moet zijn tol hebben op jou en je gezin. Ik hoop dat er snel een oplossing voor jullie gevonden wordt meis..
    Dat hoop ik echt .. Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij de update:
    Het wordt tijd Petra dat er een nieuwe 'wind' gaat blazen hier in Nederland en dat het maar eens afgelopen moet zijn met al dat 'gedogen'!!
    Sterkte hoor meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ MAMS Idd hier kan alles maar....de dader word hier al snel het slachtoffer ik word er misselijk van

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo krijg je nu dat mensen het recht in eigenhand gaan nemen.

    Hier precies eender. Je kan aangife doen, maar daar blijft het dan bij. De politie agentjes die hier lopen zijn net uit de luiers. Hooguit 20 jaar. Daar kan je geen gesprek mee voeren. Nee, Nederland gaat hard achteruit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Misschien tijd om een civiele prcedure aan te spannen en zo de buurman aan te pakken ?Als je dan toch alles op papier hebt en getuigschriften van buren kun je misschien een procedure beginnen.

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ELISE Dan zullen we eerst de beelden erbij moeten hebben waarop staat dat hij bezig is.deze maand komt er een nieuwe camera en dan....hebbes...hoop ik

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nouja zeg, wat een vervelende kerel :s Hoor je vaak: iemand die iets doet, gaat vervolgens zelf aangifte doen van bedreiging. Dader wordt slachtoffer.
    Ik wens je erg veel sterkte hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kind praat me er niet over. Wij hebben zoveel gedoe gehad tot bedreiging van de kinderen aan toe. Maar de politie doet niks. Heel veel sterkte met je buum

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh en trouwens wat de beelden betreft, die hadden wij ook, met gezichten en alles erop. Maar toch zei de verzekering van haar dat ze onschuldig waren. Dus pin je er niet teveel op vast

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vervelend allemaal zeg! Wat een vreselijke kerel die buurman! Hopelijk doet de politie eens wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat vervelend zeg, bah !!!!!

    xxx Ramona

    PS: Kun je mij even mailen op 1978.ramona@gmail.com wil je vragen voor een kopfoto...

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...