woensdag 6 oktober 2010

Cadeautje

Gisteren kreeg ik dan eindelijk mijn cadeautje:)
In september had ik al JA! gezegd tegen het aanbod om het gratis cadeautje te krijgen en gisteren was het dan zover:):)
het is een groot cadeau
het is zwart met geel....
nee geen bij:/

het is.....
................
....................
een papiercontainer:)

Ik vind het zo leuk om alles gescheiden aan te bieden dat ik in september JA!heb gezegd tegen het aanbod om een gratis papiercontainer te krijgen...
ik ben me dus suf aan het afval scheiden:)


heeee foei!
jij gooit toch niet al het afval op 1 hoop he?

13 opmerkingen:

  1. Goed zo Petra, scheiden dat afval! Wij doen dat al jaaaaaaren. We hebben een grijze kliko voor het restafval en een groene kliko voor groente- fruit- en tuinafval en eens per 14 dagen wordt oud papier opgehaald. Glasbakken zijn er bij het winkelcentrum en sinds kort kun je daar ook plastic kwijt. Wij scheiden ons dus ook suf hahaaa!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gele papiercontainer. Goh hè, die heb ik ook altijd al willen hebben.
    Jarenlang gek geworden van die gele glasbakken, die ik moest leegmaken, 85 per dag. Ik kan geen gele containers meer zien ... snif-snif ...

    Groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed hoor! Wij hebben in onze buurt geen gescheiden afvalcontainers. We moeten onze zooi ook nog gewoon in een vuilniszak aan de straat zetten. We scheiden dus geen groen en gewoon afval. Wel gooien we het glas en het papier apart weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed bezig zeg. In mijn flat wordt het gewone afval niet gescheiden van agf, maar oud papier en plastic wordt wel apart opgehaald.

    Een fijne donderdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben geen containers (wonen in een appartement), maar alles wordt wel gescheiden op gehaald bij ons, behalve dan het groene en het grijze afval dat gaat allemaal in 1 vuilniszak en vervolgens in een grote container onder de grond.
    Vanmorgen hebben ze het plastic weer opgehaald en volgende week is het oud papier weer aan de beurt.

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij ons was dat geen cadeautje...het was verplicht om er één aan te schaffen! Dus wij hadden geen keus...maar ben wel een voorstander van gescheiden afval!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik woon in een appartementencomplex en daar wordt het afval niet gescheiden, wel oud papier en plastic maar verder niet...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij ons wordt papier opgehaald en plastic en verpakkingen worden apart opgehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wij scheiden plastic en flessen en papier wel. De rest gaat in de ondergrondse container..
    Fijn weekend Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat goed! Ja, wij scheiden ook het afval. We hebben verschillende bakken in de buurt voor papier, blik, glas, plastic etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook wij konden er voor kiezen maar wij verzamelen het altijd al in dozen voor de scholen hier in de omgeving. Wij hadden geen zin in nog een container achter het huis aangezien wij er al 1 krijgen voor het verzamelen van plastic.
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend meis, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat goed van jou zeg! Wij scheiden ook het afval. Grijze en groene container, plastic, en ook papier word er eens in de maand aan de straat gezet.

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk dat jullie zo'n papiercontainer gratis krijgen.
    Ik sorteer papier, compost, glas, ...allemaal en dat doe ik al een poosje
    nog een fijne week
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...