maandag 4 oktober 2010

Disco & dierendag

Wat de disco en dierendag met elkaar gemeen hebben?
Nou......niets!
Iris heeft een weekend van feesten achter de rug.
eerst het wuppenfeest afgelopen vrijdagavond op school...disco dus;)
en zaterdagavond is ze voor het eerst met vriendinnen naar Alcazar geweest...ook disco dus;)
elke 1e zaterdag is het in Alcazar disco light voor de 12-15 jarige.Wij waren  nooit zo happig op een disco als je tenslotte nog maar 12 bent
maar na navraag of er echt geen alcohol word geschonken enz mocht ze er naartoe en ooo ze was door het dolle heen:)

Grappig dat ikzelf toen ik 15 was ook graag naar Alcazar ging en nu mijn dochter daar weer naartoe gaat..zucht:)

Dan dierendag!
Ik moet zeggen dat ik niets speciaals doe aan deze dag
hier in huis is het echt elke dag dierendag(ze eten duurder dan ik)
Maar hoe zit het met jou dieren...
worden zij vandaag extra verwend en zo ja...hoe dan?

*morgen zal de layout weer aangepast worden aan het volgende thema...oktober*

9 opmerkingen:

  1. ja kleine meisjes worden groot, en ze hebben zoveel gemeen met de moeder dat wij weer dromen van onze jonge jaren
    moet nu naar de tandarts
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alcazar, goh er komt ineens een stukje jeugd bovendrijven wat ik vergeten was. Ook ik ging dus vroeger naar Alcazar.

    Hier is het ook alle dagen dierendag. Maar op dierendag sta ik altijd even stil bij de dieren die het minder goed hebben als onze dieren en dat doe ik in de vorm van een donatie aan een stichting die voor de belangen van dieren opkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk voor iris dat ze lekker naar de disco is geweest! Fijn dat daar geen alcohol wordt geschonken.
    Voor onze dieren is het elke dag dierendag, maar afgelopen zaterdag kregen we een blikje kattenvoer in de stad en hier zullen ze vandaag wel extra van smullen.
    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat er van die disco's bestaan waar je als 12-jarige naar toe kan. Ze zal wel heel blij zijn geweest :)
    Vroeger kocht ik voor mijn kat wel eens iets lekkerders dan brokjes op dierendag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat Iris naar Alcazar mocht...ook ik ken het..in Puttershoek he? Van heinde en ver komen ze daar naar toe...Mijn Iris is ook eens naar een discoavond geweest, maar zij vond het er niks aan, hahahah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kleine meisjes worden groot he? Daar kwam ik zelf achter, toen ik als 25-jarige op de dansvloer stond en ontdekte dat mijn nichtje van 15 naast me stond te dansen...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor dat ze voor de eerste keer is wezen stappen.
    Max heeft vandaag ook niks extra's gehad, het is hier ook elke dag dierendag.

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zulke speciale disco-avonden. Hoe vond Iris haar eerste avondje stappen?
    Hier is het ook elke dag dierendag, maar gister heb ik Bumper extra verwend :-)

    Een fijne dinsdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kleine meisje he.....wel leuk dat het nog steeds bestaat. Heeft ze genoten..??
    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...