donderdag 30 september 2010

Als ik toch eens

een ander huis had.

dan zouden we meteen de boel inpakken en weggaan.
het is niet uit te houden hier.
het is geen leven naast buum
we willen hier weg!
Maar ja...
de huurhuizen liggen niet voor het oprapen dus
raap ik mezelf elke keer maar weer bij elkaar om de dag door te komen en blijf reageren in  verschillende plaatsen
Maar eens....eens kunnen we onze boel inpakken en vertrekken..
die dag komt...heus
alleen wanneer is de vraag:(


Woon jij naar je zin?


14 opmerkingen:

  1. Wij wonen hier nu 10 jaar en daarvan hebben we 8 jaar met veel plezier gewoond. De laatste 2 jaar is het niet meer fijn.....wij hebben ook vervelende buren. Weliswaar niet direct naast ons, maar 2 deuren verder. Veel lawaaioverlast met gillende Turkse muziek, asociaal gedrag, scheldpartijen op straat en zelfs ooit een vechtpartij, pestgedrag en zo kan ik nog wel even doorgaan. Verhuizen is voor ons geen optie. Wij hebben een koophuis en de huizenmarkt ligt plat..... Bovendien hebben we het afgelopen jaar enorm veel tijd en geld gestoken in allerlei aanpassingen in ons huis, omdat Rob invalide is geworden. We zouden dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen en dat kunnen we gewoon niet betalen.... Net als jij raap ik mezelf iedere keer weer bij elkaar en hoop er het beste van. (Wij zijn trouwens niet de enigen die last hebben van deze nare buren, de halve buurt stoort zich aan deze man met zijn vriendin).
    Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop voor je dat je gauw iets anders vindt. Maar kijk goed uit.....er wonen overal wel vervelende mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik weet het.Overal wonen vervelende mensen.Het zal nog jaren duren denk ik voordat we hier weg kunnen dus...raap ik mezelf vandaag maar weer bij elkaar:(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellende Petra. Om uit je vel te springen met zo'n buum. Maar wie weet heb je geluk en gaat buum weg?

    Ik woon in een flat met een mooi uitzicht. En vooral heb ik het hier erg naar mijn zin, met goeie buren rondom mij heen.

    Hou vol Petra, en groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Petra, overal is wel wat hoor.
    wij hebben ook niet heel erg leukem buren.\
    maar ik heb m,e er maar bij neergelegd.
    misschien ooit nog eens verhuizen (bejaarde woning of zo).
    sterkte hoor
    gr diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik raap me elke keer weer bij elkaar, en reageer elke keer weer op woningen. Maar ik woon hier net een dik jaar, en de woningbouw kijkt naar het aantal woonjaren. Dus een gebed zonder eind, maar ik blijf volhouden. En ooit....

    Maar ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Je woont niet meer met plezier in je huis. En je vraagt je af, wat is het volgende weer wat hij uithaald.

    Ik leef met je mee hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He wat is het toch ook vervelend. Buum is nog steeds bezig dus. Ik hoop echt dat je binnenkort je spullen kunt pakken en kunt verhuizen.

    gr ALette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh meid...woon je zo vervelend daar dan? In heel het dorp, of alleen de straat/buren? Jammer als je je zo moet voelen...dan is je omgeving ook niet veilig meer voor je...
    Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt hoor!
    Ik woon opzich wel naar mijn zin, de buurt is goed en gezellig, maar het type huis waarin we wonen heb ik nooit prettig gevonden...ik wil al vanaf dag A al verhuizen...maar ja...geld he?

    Toch een fijn weekend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik woon voorlopig nog wel even prima, maar ik wil denk ik toch wel gauw verhuizen naar een eigen huisje. Een studentenhuis is ook niet alles.. Wil mijn eigen douche en keuken kunnen hebben. Dat soort dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik woon prima, het was een huur huis maar nu te koop voor ons of voor anderen als we eruit gaan, misschien kopen we wel ooit....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Is kopen geen optie voor jullie?
    Dan kan je gaan wanneer je wilt.
    Wij wonen nog prima, leuke buren, leuke buurt, alleen willen we binnen nu en 5 jaar wel verhuizen, omdat we nu geen tuin hebben en we dat eigenlijk wel heel erg missen.
    Maar ja je huis nu te koop zetten heeft bijna geen zin dus wachten we tot de huizenmarkt weer aansterkt.
    Maar juist als je geen huis hoeft te verkopen is het nu het ideale moment om te gaan kopen.
    Sterkte ermee!

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik woon mooi, groen en als ik zou voelen wat jij nu voelt zou ik bij de woningbouw op de stoel liggen net zo lang tot ze me zouden helpen. Leg het uit, vraag naar een oplossing, laat niet meer met je sollen en vecht voor je hachje..
    Koppie op hoor.. Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gatsie zeg, wat en vervelend gevoel. En nu de ergenissen steeds groter worden, gaat het zo'n beslag op de rest nemen. We duimen voor jullie dat er toch onverwachts een zonnetje achter de wolken tevoorschijn komt!!

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ MARION Dat heb ik gedaan maar zeggen ze.. we kunnen u niet helpen dit is geen urgentie waard

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Petra, wat balen zeg, ze zijn er toch voor om je woongenot te bezorgen. Belachelijke lui zeg, arme jij.. Ik vind het heel vervelend voor je. Veel sterkte..

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...