dinsdag 28 september 2010

Niet door te komen

Soms ben je een boek aan het lezen dat gewoon niet door te komen is.
de afgelopen 2 boeken heb ik dan ook al snel in de vuilnisbak geslingerd.
Maar nu!!!
nu ben ik weer een dijk van een boek aan het lezen:)
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Het lijkt een droom: een alleenstaande moeder met een dochtertje van één jaar oud, ontmoet haar ware liefde via internet. Als ze elkaar ontmoeten, blijken ze in alles bij elkaar te passen. Maar als snel slaat deze droom om in een nachtmerrie. Will Jordan blijkt een sociopaat te zijn. Hij zorgt ervoor dat Mary Turner Thomson financieel totaal aan de grond komt. Maar dat is niet het enige: naast dat zij twee kinderen samen hebben, blijkt dat Will in elk geval met nog één vrouw is getrouwd en minstens dertien kinderen heeft bij verschillende vrouwen. Will is een bigamist. Mary schreef een boek over dit afschuwelijke avontuur en vertelde aan Vrouw.nl over haar leven met Will


Welk boek lees jij op dit moment en....van welk genre hou jij eigenlijk?

9 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een heel mooi boek wat je nu leest. Ik heb het op mijn lijstje van te lezen boeken gezet.

    Ik heb ook wel eens boeken die tegenvallen en niet door te komen zijn.

    Ik heb net het boek Het blauwe schriftje van James Levine gelezen. En dat was zo'n boek waarvan ik in het begin dacht, wat gaat dit worden. Maar wat toch goed te lezen was.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een mooi/interessant boek wat je nu aan het lezen bent. Zulke boeken trekken mij ook wel. Ik hou van reisverhalen/waargebeurde verhalen en spannende boeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb pas nog een interview gelezen van een vrouw wiens vriend ook bigamist bleek te zijn. Het klinkt als een mooi boek, dus ga de titel even opschrijven... Oh en soms heb je ook boeken waar niet doorheen te komen is hè.

    Een fijne dinsdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een verhaal zeg
    ik lees iedere dag een stuk in de Bijbel, en ben nu een Engels boek van Bones (t-serie)aan het lezen. Vind het minder mooi dan de reeks, iets wat ik niet veel tegenkom, normaal is het boek altijd beter. En ook een beetje moeilijk, al die namen van die botten, en ziekte, denk niet dat ik het einde zal halen.
    Ben ondertussen mijn dochter aan het helpen met een schoolopdracht. Ben de hele morgen foto's gaan nemen. Ze moet een hele straat onder de loep nemen; verkeersborden, winkels vroeger en nu, gevels, bouwmateriaal, daken, bomen,...je kan het zo gek niet bedenken of ze moet het doen. Een hele klus, maar ik vind het wel leuk.
    OP school zijn er weer zieke collega's, en ik ben weer meid van alle werk, vlieg van hier naar daar. De advocaat die ik onder de arm had genomen, om alimentatie te krijgen van ex, ( ik had die advocaat zo'n 3 jaar geleden) is gestopt, het is nu zoeken naar een ander.
    Nog een fijne week
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben een fanatiek lezer en ben nu net begonnen in De Babyfoon, geen idee wat voor boek het is maar denk een thriller : )

    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb 'em even opgeschreven want het lijkt me wel wat. Zelf lees ik momenteel Zwaar beproefd van Chantal van Gastel, een chicklit over een stel die net is gaan samenwonen waarbij de vrouw nogal onzeker is. Leuk geschreven en ook wel herkenbaar. Normaal lees ik thrillers trouwens...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms heb ik een bepaald idee bij een boek maar issie niet door heen te komen. Dan leg ik het opzij en blijf niet door lezen, als het mij niet pakt dan is het jammer.
    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms heb ik dat ook...maar om dan gelijk een boek in de prullenbak te gooien??? Nee, dat gaat mij te ver...zet het dan op Marktplaats! Welke boeken waren dat trouwens?
    Veel leesplezier hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hmm lijkt me idd een mooi boek. Heb net ook een boek uit waar heel moeilijk doorheen tekomen was terwijl zo leuk leek.
    Boek wat ik nu lees, is ook niet makkelijk te lezen, maar ik wil het verder lezen omdat het toch wel iets heeft. Maar het ene boek is nu eenmaal niet het andere boek.

    gr ALette

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...