maandag 27 september 2010

Eventjes een hond


Gisteren hadden we er zomaar opeens eventjes een hond bij.
We kwamen terug van verjaardags visite
(mijn zwager was jarig)
toen we hier voor de deur uit de auto stapte stond er een grote hond naast de auto helemaal blij te kwispelen
zonder riem,zonder halsband.
Omdat het hier erg druk is in de straat en er erg hard gereden word hebben we de hond meegenomen naar binnen
(na eerst bedacht te hebben of onze katten buiten waren;)
De hond luisterde vreselijk goed dus nee het was geen zwerver.
het was een jonge hond van een jaar of 3 en mooi!!
Het was een mooie,lieve hond...ik zag mezelf al deze hond houden maar ja,
als de eigenaar zich suf zou zoeken..nee het was geen optie om hem te houden.
We hebben navraag gedaan in de buurt en hem uiteindelijk aan iemand gegeven die dacht te weten van wie hij is...

Toch leuk,eventjes een hond in huis:)


Heb jij huisdieren...en zo ja,wat?


11 opmerkingen:

  1. Ik denk dat de eigenaren wel blij zullen zijn! Mijn beide ouders hebben een kat. Ik heb zelf geen huisdieren op mijn studentenkamer..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ze wel heel blij zullen zijn de hond weer terug te hebben.

    Ik heb zelf een kat. Tegenwoordig een beetje een pitbull katje. Maar dat komt door de trauma die ze heeft.

    Verder hebben we een vijvertje met 7 goudvissen. Maar ze hebben gezinsuitbreiding gehad, dus geen idee hoeveel we er nu hebben. Ik schat een stuk of 18 nu.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je weet maar nooit natuurlijk maar de eigenaren waren vast blij dat de hond weer terecht was.
    Wij hebben 3 honden en een kat. Erg gezellig zou niet zonder kunnen :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de hond weer terug is naar zijn eigenaren. Ik ben ook dol op huisdieren. We hebben 2 katten: Beertje en Milo en 2 cavia's: Pluk en Zizou.

    Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een oudere poes, die moeite moet doen om op de bank te springen en die heel zielig kan mauwen. Lief dat je de hond even bij je hebt gehouden meis.. ZOu toch niet iedereen doen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed joh dat je hem even mee naar binnen hebt genomen en wat zullen die eigenaren blij zijn. Wij hebben net onze lieve rode kater moeten laten inslapen, dus voorlopig even huisdierloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel huisdieren gehad, hond, hamster, rat, muis, wandelende takken, vissen, cavia, landschildpad, maar omdat we veel weg zijn hebben we nu even geen huisdieren.
    Voordat ik half Nederland over me heen krijg. De landschildpad was geregistreerd, dus illegaal en verblijft nu in een prachtig opvangcentrum. http://www.schildpaddencentrum.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeps, foutje...............Niet illegaal, maar LEGAAL OH BOY!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey,

    Ben er weer ;-)
    Wij hebben een goudvis thuis. Die stond altijd bij mij in de klas en met mijn verlof heb ik hem mee naar huis genomen. De mannen vinden hem geweldig dus hou ik hem maar bij onze inboedel ;-)

    Goed dat je die hond hebt geholpen!!

    Groetjes 4lantijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En de hond is idd weer terug bij de eigenaar? Ik mag het hopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij hebben een kat een Britsche korthaar en hij luistert naar de naam Sjaakie :-). Een schat van een beest die we nog heel lang bij ons hopen te houden.

    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...