zaterdag 25 september 2010

Plan 2

Het houdt maar niet op met die gek van hiernaast...over naar plan 2.
Ja,de buum is nog steeds bezig dus gaan wij over naar plan 2.
Plan 1 is afgelopen week uitgevoerd...de Mustang heeft een veilig onderkomen
veilig voor de sloopgrage handjes van buum.
Plan 2 is..het ophangen van een goede camera..(je moet wat)
zodat ik weer normaal met de auto boodschappen kan gaan doen.
op dit moment doe ik wel boodschappen met de auto maar dan moet er wel 1 mee om de auto in de gaten te houden(lees:in de auto blijven zitten en mij bellen als hij er aan komt met die sloop grage handjes)
ik moet zeggen dat ik nu de Mustang niet meer voor de deur staat een last van mijn schouders heb voelen vallen want..8 banden(van 2 auto's) laten slopen kost nogal niet wat.
Het plan is nu...gewoon doen tegen de buum alsof er niets aan de hand is''hoi buum''en plan 2 in werking zetten.
Nadat plan 2(de camera)is uitgevoerd kunnen we door naar plan 3.
het is allemaal niet normaal nee maar ja..
buum is ook niet normaal...heeft 6 jaar in de bak gezeten en daarna nog een jaar met een enkelband om gelopen...je kent Joran vd sloot...de leugenaar zo een woont hier naast ook...exact het zelfde.
(om maar even aan te geven wie hij is)

Maar goed...genoeg over buum....
Vandaag is het zaterdag...weekend:)

Gisterenavond een tijdschriftenbon voor mijn schoonzus gekocht bij Bruna.
zij was afgelopen week jarig en viert dat vanavond dus dààr gaan wij vanavond naartoe.

Wat doe jij vanavond?


8 opmerkingen:

  1. Pfff. En hopelijk blijft hij nu een keer van jullie spullen af (of hebben jullie m straks op camera).
    Ik ga vanavond lekker uiteten en lasergamen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zoiets kan allemaal in Nederland hè? Toch niet te geloven allemaal.
    Ik ga vanavond onderuit, eens kijken wat de tv biedt.
    Het beweegt en heeft een kleurtje dat is zeker.
    Goed weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker zo'n buurman... Hier gaat de zaterdag als alle andere, beetje andre van duin kijken met een biertje en dan aan de chat en beetje loog tot ik slaperig of dronken ben en dan slapen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend joh dat het op die manier moet maar okay, om bewijzen te verzamelen moet je natuurlijk wel wat...
    Eh vanavond... nou gewoon een beetje tv gekeken, niks bijzonders eigenlijk en nu nog snel even internetten...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even 'wat als' .... Wat als buum wordt gepakt volgens een camera bewijs en later wordt vrijgelaten???
    Ik wens je een prettige zondag. En wat ik ga doen? Vanmiddag F1 autoracen kijken op RTL7.

    Groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wat wil je met die camera ..
    Onze auto was bekrast .. we hadden een idee wie dat gedaan had en we wisten dat de buiurman van de hoek een camera had en vroegen of hij kon kijken wat er op de band ston. Toen zei hij dat hij hem er voor precies dezelfde buurman had hangen en dat hij er opname op had staan van diezelfde man dat hij bezig was bij zijn auto, hij was met de band naar de politie gegaan maar het was onwettig verkregen bewijsmateriaal . .dus je doet er niks mee ...

    En met zo'n buurman .. zou ik nog maar eens goed nadenken.

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou lekker dan zo'n buurman.... En met zo'n camera moet je inderdaad uitkijken. Je mag alleen filmen op je eigen grondgebied. (heeft o.a. te maken met de wet op de privacy....ja, zo gaat dat in Nederland!) Ander filmmateriaal wordt niet als bewijsmateriaal goedgekeurd. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nog ff proberen, had een reactie gezet, maar ze is gaan vliegen
    wat een buurman zeg
    en ja ik heb zo'n 20 jaar geleden Bowie gezien in Gent.
    TOen ik zwanger was van Michael kwam die naar hier, maar ik moest binnen de week bevallen, en ben dan maar niet geweest.
    Ik heb dan die show op tv gezien, super gewoon. HIJ kwam op in een soort spinnenweb, fantastisch. IK dus met zo'n idee naar Gent. Maar hij stond daar met zijn gitaar, gewoon te zingen. Het was goed, maar ik miste het spectakel die ik op tv had gezien.
    U2 was super gewoon, zou zo terug willen gaan
    nog een fijne zondag
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...