dinsdag 21 september 2010

Snot!

Dat heb ik gezien de afgelopen dagen...snot!
Wat komt dat al snel je neus uit zeg;)
De afgelopen dagen heb ik gesnotterd,geniest en me zwaar lamlendig gevoeld:(
tot vanmiddag een uur of 12.00u toen begon ik op te klaren:)
ik ben niet ziek thuis gebleven al moet ik wel zeggen dat ik heb getwijfeld...ga ik wel...ga ik niet...
maar ja,ziek in mijn bed is niets voor mij..dan moet er toch echt heel wat aan de hand zijn hoor!
En toch...het werd weer eens tijd.
De laatste keer dat ik verkouden was is 2 jaar geleden en dat ik echt zwaar de griep had en dus echt wel in mijn bedje lag is een jaar of 5 geleden..dus tja....
ik mag niet klagen toch.....*klaag*;)

Omdat ik me nu een stuk beter voel heb ik eerst de herfstlayout er maar eens op gezet..herfst??waar??
Het lijkt wel of de zomer begint.
het is prachtig weer zeg!
Ik had gisteren nog dikke truien aan en vanmorgen maar gekozen
voor een t-shirt..

wat heb jij op dit moment aan?

12 opmerkingen:

  1. Ik heb een t-shirt met lange mouwen aan en een dun shirt met korte mouwen eroverheen... maar de deur staat hier vandaag wel lekker open....

    Fijn dat de verkoudheid weer achter de rug is meid! Mij is het tot nu toe bespaard gebleven, hopelijk blijft dat zo....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verkoudheid is zoooo vervelend..slecht slapen, lamlendig voelen, niks proeven, koppijn...blehhh! Beterschap hoor!
    Ik ben met mijn herfstlayout bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En hoe komt het toch dat wij zo verkouden worden. Door die wisselingen qua temperatuur. Ik ben ook al 3 weken aan het snotteren....gek word ik ervan. Mijn jas heb ik vanmiddag maar uitgelaten want het was veel te warm daarvoor.
    Lieve groetjes snotneus en een hele fijne avond, Nien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kopfoto zeg!
    Maarre ja, gisteren een vestje met een shirtje eronder aan en vandaag weer iets met 3/4 mouw en morgen? Geen idee, bij ons op het kantoor is het best wel fris maar 's middags is het wel weer warmer, dus ik denk dat ik voor de zekerheid m'n vestje maar meeneem...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik loop te hoesten als een zeehond en ben vrijdag wel ziek thuis gebleven .. kreeg nauwelijks lucht. Maar vandaag ben ik weer gaan werken. Wat heb ik aan, een truitje, een spijkerbroek en korte laarsjes .. maar ik heb op mijn wwerk een vestje liggen hoor, voor als ik het echt koud krijg

    gr. Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik loop al twee weken te snotteren en te hoesten. Dan warm dan weer koud. Echt grieperig dus. Maar gisteren was het ineens heel lekker weer. En heb ik een paar uur in de zon zitten lezen. Goed voor de verkoudheid dat zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bah, vervelend hoor... Gisterochtend leek het zeker herfst, maar 's middags liep ik in een blousje met korte mouwen rond. Vandaag trouwens ook. Lekkere nazomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig ben je weer aan de betere hand. Hier was het gister erg grijs, maar vandaag schijnt het zonnetje weer lekker. Hopelijk kan ik er vanmiddag nog even van genieten. Wat ik aan heb? Een spijkerbroek, gympen, t-shirt en een vestje.

    Een fijne woensdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk weer he? Hier kan ik wel aan wennen hoor dit weer :)
    Wij hebben vandaag hout gehaald voor de kachel, want hoe mooi het ook was vandaag, we gaan toch echt richting de winter :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Komt me bekend voor, ik loop ook al de hele week te snoteren, en gisteren zelfs 38.8 koorts, maar ja eigenwijs en ik ben gewoon gaan werken.
    En vanmorgen nog steeds honds beroerd maar toch gaan werken, maar nu is het gelukkig weekend dus kan ik uitzieken.
    Jij in ieder geval beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een beetje laat maar ik heb een dik vest aan. Het is dan ook nacht voor mij.. Fijn weekend meis

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je layout ziet er leuk uit!
    Heel veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...