vrijdag 17 september 2010

Vrije dag

Ja,ik heb een vrije dag vandaag.
De mensen waar ik op vrijdag altijd werk zijn op vakantie naar Spanje voor zo'n week of 4.
Volgende week komen ze terug dus ik geniet nog even van mijn laatste vrije vrijdag...nou ja,genieten...

Mijn keel doet pijn en er loopt zo af en toe snot uit mijn neus:(
en dat net op mijn vrije vrijdag!
Ik denk dat ik nadat ik straks de bedden heb verschoond en de was heb weggevouwen en gestreken maar eens lekker in mijn boek duik!


Hoe voel jij je vandaag?

13 opmerkingen:

  1. Daar is het wel weer voor Petra.
    snel beter worden!!!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om je niet lekker te voelen op je vrije dag! Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb het ook al te pakken. hoesten, snotteren en keelpijn. Iedereen bij ons trouwens :( Beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier zijn nog geen zieken, hopelijk blijft het zo, want er heerst wel weer het een en ander. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, zowel gisteren als vandaag voelde ik me wel redelijk. Gisteren gewoon gewerkt en vandaag geshopt maar weinig gekocht...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrijdag is mijn thuiswerk dag, ook een beetje meer vrij dan de rest van de week ;)
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dag Petra
    ik hoop dat je niet ziek wordt zeg, want ze zijn heel veel zieken, maar ja, zo'n weer
    niet te geloven, de ene dag loopt het zweet van u, en de dag erop zit je te rillen van de kou
    verzorg je maar goed
    fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap, ik voel mij zelf ook beetje kwakkelig.
    Groetjes van Sisely.nl
    Je bent altijd welkom op mijn blog http://www.sisely.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hoop dat je je inmiddels weer helemaal fit voelt....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai, vandaag beter dan vrijdag maar ik blijf erg moe .. geen idee waar dat vandaan komt.

    Beterschap joh, groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoe ik me voel? Ik voel me klote!
    Dan zeg jij natuurlijk: moet jij je handen uit je zak halen.
    Maar verder gaat het goed hier.

    Groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inmiddels alweer een aantal dagen verder maar ik voel me nog prima, het zonnetjes schijnt en ik heb alweer zin in het weekend ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...