dinsdag 19 oktober 2010

Levensduur

Ik was net op de log van Christine
en daar had ik het over de levensduur van mijn wasmachine en stoomstrijkijzer. omdat haar strijkijzer na 5 jaar kapot is en ze een nieuwe moest kopen.
Mijn wasmachine draait nu 21 jaar....we hebben hem gekocht toen we samen gingen wonen in 1989...

Mijn stoomstrijkijzer heb ik gekocht toen ik zwanger was...die is dus alweer is meer dan 12 jaar oud en allebei de apparaten werken nog prima.
Mijn koelkast en gasfornuis/over waren ook 21 jaar oud maar die hebben we inmiddels vervangen...niet dat ze kapot waren hoor,ze deden het nog prima maar we hebben die apparaten van mijn zwager genomen toen hij plotseling overleed vorig jaar maart

Wat is jou oudste apparaat in huis?

9 opmerkingen:

  1. Peter en ik wonen pas 2,5 jaar samen dus onze apparaten zijn nog niet ouder dan 2,5 jaar haha.
    Dus ik hoop ze voorlopig nog niet te hoeven vervangen.

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag Petra
    wat heb jij geluk met uw toestellen zeg, maar de nieuwe dingen gaan niet zo lang meer mee hoor.
    Mijn ijskast, diepvriezer en oven waren 25jaar, en die hebben we ook vervangen, die werkten nog, maar tegenwoordig gaan die nieuwe spullen niet meer lang mee
    een vriendin had een stoomgenerator strijkijzer en na wat meer dan 2 jaar stuk, het was een Tefal en had bijna 300 euro gekost
    mijn wasmachine was na 5 jaar ook al stuk
    een mens moet daar geluk mee hebben denk ik dan
    nog een fijne week
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo veel geluk als jij hebt, heb ik niet met mijn spullen. Het oudste hier in huis is de koel/vriescombi die is 10 jaar oud. Voor de rest begaf begin dit jaar het een na het ander. Eerst de tv, toen de wasmachine en vaatwasser en daarna het koffieapparaat en stofzuiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn naaimachine...is ooit eens van mijn moeder geweest...zo oud al...en hij doet het nog steeds!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had een Peuqeot 206 met 266.000km op de teller, en toen ging'ie ineens kapot. Raar hè? Zwaar verliefd op die kar en met weemoed afscheid genomen.

    Hoort deze reactie nu eigenlijk hier thuis of bij je topic "eerste liefde"?

    Groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het oudste in huis ben ik. Mijn oudste apparaat is 15 jaar en dat is de koelkast. ALhoewel ik denk dat het gasfornuis ouder is. Zeker 20 jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn oudste apparaat is mijn droger, die heb ik gekregen bij de geboorte van dochterlief. Dat ding is nu ongeveer 19 jaar oud :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben hier 8 jaar geleden komen te wonen dus alles (behalve de wasmachine, die heb ik overgenomen van m'n ouders en is nu 12 jaar oud)is in die periode gekocht...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het oudste apparaat in huis is mijn wederhelft hahahahaha. Alles is veeeeeeel jonger omdat het nodig aan vervanging toe was omdat het de geest had gegeven :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...