vrijdag 22 oktober 2010

Camera

De camera hangt.

Dinsdag werd hij bezorgd...tjee wat een grote doos zeg en ooo wat een professioneel apparaat incl beeldscherm enz!
Gisteren hebben we hem opgehangen.dat wil zeggen mijn man heeft hem opgehangen en ik heb geholpen.
aankomend weekend gaat hij hem installeren en dan is het maar te hopen dat hij duidelijker is dan de camera die we nu hebben.
Maar voordat hij ge4installeerd gaat worden moeten we morgenochtend eerst naar een begravenis van een tante van mijn man.
zij is maandag overleden in haar slaap
ze is 90 jaar geworden

*Zoals je ziet is de layout aangepast aan het volgende thema...wintertijd want tja de klok gaat al bijna weer op wintertijd

Heb jij zin in de winter?

11 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd met de tante van je man!

    Hangt die camera bij jullie in huis? Zulk soort camera's hadden ze ook in ons huis in de Ardennen hangen...
    Tsja, van mij mag de winter nog even wachten hoor. Maar als het dan toch zo is, dan liever een echte winter met ijs, sneeuw en een heerlijk zonnetje, dan zo'n kwakkelwinter.

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee hoor hij hangt buiten.het is een buiten camera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat de camera z'n dienst gaat bewijzen en dat jullie die schoft eindelijk eens op heterdaad kunnen betrappen.
    Moet een stuk veiliger voelen zo'n camera.

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gecondoleerd...
    Maar layout is mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O' wat goed zeg, die zouden we ook een moeten hebben. Zijn die dingen erg duur?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eh winter... Nee daar heb ik absoluut geen trek in!
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd meis.
    Ik vind het wel wat hebben weer deze jaargetijde...gezellig kaarsjes aan s'avonds, open haard aan. Maar mijn voorkeur gaat toch echt naar de zomer.
    Ik vind je layout erg leuk....ik wil ook weer wat nieuws maar heb geen flauw idee wat :-).
    Lieve groetjes en een hele fijne zondag, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie camera, hier mag je die zomaar niet plaatsen, laat staan uw buurman op de film vastleggen, dat is inbreuk op de privacy.
    Ben gisteren naar de begrafenis van mijn oom geweest was 89, christelijke deelneming met het overlijden van uw tante
    en ik zie uit naar de winter, verlang om de kerstboom te zetten, maar zo'n weer als vandaag vind ik niet tof; regen, hagel, onweer
    groetjes en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij deze gecondoleerd Petra.
    En die camara, een mooi ding dat wel, maar toch moet ik Christine gelijk geven met de privacy.
    Duik eerst eens in de regelgeving daarover, voordat je hem ophangt en ongewenste opnames maakt. Als voorbeeld deze url: http://www.ecoprotect.nl/254/

    En de winter? Van mij mag hij komen. Typisch mijn seizoen.

    Groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ik ben benieuwd of jullie nu iets van die gluiperd gaan zien.. Ik heb wel zin in de winter. Vind het wel een gezellig seizoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd met het overlijden Petra.
    En wat die camera betreft: weet je wel dat je alleen opnames van je eigen grond/tuin mag maken. Alles wat je daarbuiten opneemt is inbreuk op de privacy. Daarbij komt ook dat deze opnames niet als rechtsgeldig worden gezien door de politie......ja, ik weet het, het is te gek voor woorden dat je als 'slachtoffer' alle zeilen moet bijzetten om je gelijk te krijgen en dat de 'daders' hier in Nederland aan alle kanten beschermd worden. Het wordt hoog tijd voor drastische veranderingen!!
    Werkt de camera wel goed?

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...