maandag 6 september 2010

Rustiger hoofdje

Het is wat rustiger in mijn hoofdje.
Ik heb niet meer de neiging om een moord te plegen...
Je trekt idd altijd aan het kortste eind wat je ook doet...
De dader wordt het slachtoffer..tja,dat is Nederland...helaas!
Nu even wat anders want ik begon zo leuk met te vertellen dat het rustig is in mijn hoofdje dat gaat me niet meer lukken als ik er weer over begin;)
~~*~~
Maandag alweer...
Het viel vanmorgen om 6.00u niet mee om mijn warme bedje uit te komen,een boterham en een kop thee voor Iris klaar te maken en mezelf naar mijn werk te slepen  pfff ook zo'n last van die maandagochtend?
Maar..het is alweer maandagmiddag dus...de ochtend zijn we allang weer vergeten...toch?:)

7 opmerkingen:

  1. Ach, voor je het weet is het alweer avond :p Naja, ik moest in het weekend ook vroeg opstaan, dus zo'n last had ik er vannochtend niet van. Maar het was dan ook 7 uur, toch een uurtje later dan jij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pff. 6 uur is vroeg voor de maandag zeg! Maandag is niet zo mijn dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha petra hoe is het ,ik ben met allebei mijn weblogs gestopt, dus je kan m neit vinden darao ,maar ik vind het wel fijn dat je mij een email gestuurd hebt van je blog.

    liefs aaltje (voorheen dommelsvrouwtje)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop voor je dat alles goed is met je...ik begrijp dat je er niet over wilt praten...is je goed recht meid. Maar ik wens je wel sterkte met alles hoor!

    En ja...opstaan is ook niet mijn favoriete bezigheid...maar ook dat went!

    Fijne avond hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, normaal kan ik best tegen de maandagochtend maar vanochtend kon ik maar moeilijk op gang komen. Was blij dat het op een gegeven moment lunchtijd was, even de zinnen verzetten, daarna ging het gelukkig een stuk beter...
    liefs,
    Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Maandag is ook geen favoriete dag van mij. Maar goed we hebben het weer gered want het is inmiddels alweer dinsdag :-).
    Lieve groetjes en een fijne dinsdag, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iedere maandagochtend (en de dinsdag en vrijdag) gaat om 6.30 m'n wekkertje en dan denk ik: 'neeeeeeee, ik wil er nog niet uit!!!', maar ja ik zal wel moeten, want vanaf 7 uur kan de thuiszorg aan de deur staan voor Rob. Gisterochtend had ik helemaal een rotochtend, want het was weer eens zover, buurman Turk was weer eens bezig: Ik had de grijze kliko buiten gezet omdat maandagochtend de vuilniswagen komt. Omdat ik nog plaats over had in de kliko, heb ik nog even een rondje door het huis gemaakt om alle afvalbakjes te legen. Toen ik met de afvalzakjes naar buiten wilde lopen, zag ik buurman Turk als een haas weglopen bij de kliko's en toen ik bij mijn kliko kwam....zat ie weer volgepropt met zijn vuilniszakken, zodanig dat de klep helemaal open stond en ik mijn afvalzakjes niet meer kwijt kon. Laaiend was ik!! Maar voor ik zijn zakken eruit kon rukken en in zijn voortuin kon smijten, was de vuilniswagen er al en kon ik niks meer doen..... Wat moet ik in hemelsnaam doen om te voorkomen dat die vent iedere keer mijn kliko volpropt??!! (Want dit gebeurt namelijk altijd als de grijze kliko's buiten staan). Moet ik als een politie-agent naast m'n kliko gaan staan posten?? Daar heb ik dus echt geen zin in......Wat moet ik hier nou toch aan doen???
    De maandagochtend? Nee, niet m'n favo ochtend...

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...