woensdag 8 september 2010

Agenda

Zo,mijn agenda voor 2011 is onderweg.
Ik had afgelopen week al een agenda besteld maar tjeee die valt tegen zeg!
Het is een soort verjaardagkalender waar je dus net niet veel op kan schrijven en aangezien ik veel...heel veel in mijn agenda te schrijven heb (en dan nòg liggen er hier en daar ''niet vergeten''memoblaadjes door het hele huis;)was ik niet blij met die agenda mààr...de nieuwe is onderweg mèt veel schrijfruimte:)

.

Vertel eens...schrijf jij ook alles maar dan ook alles op in je agenda?

7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke, gezellige agenda heb je besteld!
    Ik heb zo'n A4 bureau agenda, die openligt anders vergeet ik wat erin staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schrijf we veel op ja. En ik heb m ook altijd open op mn bureau liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, alles schrijf ik in mijn agenda en ik heb ook nog een planbord waar alle afspraken die met Rob te maken hebben opkomen (afspraken bij artsen, fysiotherapie, werktijden enz. enz.) en ik gebruik ook nog de agendafunctie van mijn telefoon, zodat ik een waarschuwing krijg als ik iets moet doen.......Je ziet 't: ik maak gebruik van allerlei hulpmiddelen, omdat ons leven wel erg hectisch is geworden sinds Rob invalide is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker ik schrijf ook altijd alles op in mijn agenda. Meestal ligt hij ook ergens in de woonkamer zodat ik er steeds in kan kijken en schrijven. Ik heb een leren succes agenda, dus ieder jaar een nieuwe vulling kopen. De oude vullingen bewaar ik ook een tijd zodat ik nog een terug kan zoeken als dat nodig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik de digitale agenda van office. Bovendien hou ik ook nog een soort dagboek bij met ontwikkelingen en things to do.
    Dus niks geen papieregies en polooie imme zak.

    Groetjes: Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke agenda...!! Ja hoor ik schrijf ook alles op. Op dit moment gebruik ik nog de agenda van Blond Amsterdam die je vorig jaar bij de kerstzegels kreeg. Ik zal van de week ook weer eens even gaan kijken voor een nieuwe agenda.
    Groetjes, Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb altijd, altijd, altijd een agenda bij me.
    Ik heb een paar weken geleden de blond agenda voor 2011 gekocht.
    Ook lekker overzichtelijk, en lekker veel ruimte om te schrijven, dat heb ik wel nodig.

    Liefs
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen

Vertel eens...